ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΙΣΤΗ;

2017-06-29

Πίστη σημαίνει να πιστεύω σε αυτά που είπε ο Χριστός και να τα κάνω πράξη στη ζωή μου.Πολλοί λένε ότι πιστεύουν και παράλληλα κάνουν έργα πονηρά. Στην επιστολή Ιακώβου κεφάλαιο Β(2) λέει στο "18 ΑΛΛΑ ΘΕΛΕΙ ΤΙΣ ΕΙΠΕΙ ΣΥ ΕΧΕΙΣ ΠΙΣΤΙΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΕΡΓΑ ΔΕΙΞΟΝ ΜΟΙ ΤΗΝ ΠΙΣΤΙΝ ΣΟΥ ΕΚ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΣΟΙ ΔΕΙΞΕΙ ΕΚ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΜΟΥ ΤΗΝ ΠΙΣΤΙΝ ΜΟΥ 19 ΣΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΙΣ ΚΑΛΩΣ ΠΟΙΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΑΙΜΟΝΙΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΣΙ ΚΑΙ ΦΡΙΤΤΟΥΣΙ". Tο εδάφιο αυτό σημαίνει ότι και τα δαιμόνια πιστεύουν..αλλά αυτό δεν τους σώζει.Πιό το όφελος τις πίστεως όταν εγώ ζω την αμαρτία και παράλληλα λέω ότι πιστεύω. Ο διάβολος πιστεύει ότι υπάρχει Θεός άλλα τι σημασία έχει αφού κάνει τα έργα του.

Υλοποιήθηκε από τη Webnode
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε